Oto nowy wymiar spamu. Ten jestem w stanie tolerować.

Zrzut ekranu 2015-04-07 o 10.02.22

Firma factom.org/ wybrała dość ciekawą formę promocji swojej usługi.

Zrzut ekranu 2015-04-07 o 09.59.44

Rozsyła publicznym adresom BTC drobne satoshi. Adres z którego nadchodzą ma widoczny napis „Factom”. Gdy zobaczyłem to rano na portfelu lekko się zdziwiłem. Od razu wpisałem w Googla Factom i po chwili wszystko było jasne. Nowy wymiar spamu. Taki chyba jestem w stanie tolerować. Choć kwoty niewielkie to jednak i forma ciekawsza jako zamysł marketingowo-PRowy – i jednak jakaś gratyfikacja nastąpiła. Wszystko praktycznie bez żadnego wysiłku z mojej strony.

Skomentuj

